22 mai 2016

Intrebarile puse intr-o zi de Duminica dimineata au fost:

Hello!
 Ce faci XY?
 Cu cine votezi la alegerile locale ?
 Cum comentezi dorinta unor britanici de a parasi zona euro?

Media utilizata : FB

Raspunsurile:

  1. Adi M.
:)))) ciao
ce tare m-ai luat :)))
sa parasim noi zona euro ?
sa-mi suga pula  :)

britanicii vor sa pareseasca zona euro
au referendum pe 23 iunie
:)))

ah
ei nu au treaba dar pe noi ne preia Putin daca plecam :))))))
apoi.... ce sa zic
inca nu mi-am baut cafeaua si is un pic mahmur :))
2. Bogdan C.

no comment :))


3. Daniel B. 
hello
cum? :)

britanicii vor sa iasa din zona euro
cum ti se pare acest lucru?

treaba lor  :)

ok, o sa le transmit :)))
ms


4. Mircea P. 

Salut
Ce-ti veni? Ai intrat în politică?  :)

nu, nu am intrat in politica :))


5.Florin C. 

wooow
ce activa esti
bine fac
am buletin pe municipiul XZ deci o sa votez tot cu ecologistii 
probabil daca 
reusesc sa ajung pe acolo
ce intelegi prin dorinta unor britanici si de ce as 
comenta eu ce-si 
doresc ei
?

pe 23 iunie au referendum pentru a stabili daca doresc 
sa nu sa mai raman in  zona euro. 
Romania este in UE si un membru e posibil sa iasa

guvernul angliei pp ca face un referendum pentru ca 
respecta parerea englezilor o respect si eu

ok, merci! :)))

ce sondaje faci?

de opinie

=)) touché

 

6.Razvan E. 

?
olele
cam multe intrebari. te-ai apucat de politichie?

doar 2
ce intelegi prin te-ai apucat de politichie? :)

dar surprizatoare :)
ca nu am mai vorbit de ceva vreme
si brusc primesc aceste intrebari :)

asta este un repros ? :)))

nuuu
o intrebare
fiecare isi alege sa faca ce vrea in viata. 
eram doar surprins


7. Sebi C.

Yello. Mi-aduci aminte de o întâmplare
First date cu o tipa, din categoria "oameni frumoși".
 Voluntar, proteste, chestii.
La un moment dat ma întreaba ce parere am despre 
eutanasierea câinilor vagabonzi. 
Dupa care ma întreaba ce parere am despre copiii 
care mor de foame in Africa
Mie mi s-a părut ca ne-am pupat bine, si mai voiam, dar 
a doua oară nu a mai ieșit cu mine

noi nu ne-am pupat deci, poti sa raspunzi linistit
:)))
eu te voi mai intreba si alta data

Pot sa-ți spun ca Hillary vs Trump = Iliescu vs Vadim. 
Preferam Sanders
Aaa, si in Iunie habar nu am cu cine votez. 
Nicusor , probabil, deși mi se pare 
un habarnist idealisto-legionar ceva. 
Oricum iese Firea.
PNLD whatever sunt niște idioți colectivi
Sa ai cate un candidat pe săptămana la 
cea mai importantă primărie a 
tării = faliment total

si totusi noi nu putem face nimic impotriva candidatilor 
astora care nu ne plac?
ma refer la faza de propunere
nu la eject prin vot

Zgomot pe #FB. Eu am fost la protestul anti dezinfectanți. 
Am fost 500 de gorobeti, si nu ne mobiliza nimeni. In
 schimb, dupa aia, la luminițe 
s-au strâns mii
:((

Si mai trebuie legea cu 2 tururi. 
Altfel e imposibil sa bati establishment-ul
http://www.cronicipebune.ro/sondaj-firea-este-viitorul-primar-al-bucurestiului-cu-375/

ceva deosebit!

Am vazut o data un gândăcel de culoarea pantofilor ălora. 
Super-șmecher

Mda... banui ca l-ai vazut pe ceva verde

Exact!

 

8. Marius B.

Hei
Fac bine…
Nu fac fac politica

merci. Era o intrebare ca de la cetatean la cetatean
nu sunt aservita politic :)))



9. Matei M. 

:)) buna.  Imi rezerv dreptul de a raspunde putin mai tarziu

 ok. merci!
10. Catalin B. 
hello
wow :)
bine, la alegerile locale nu prea am cum sa votez, din pacate, 
cat timp stau in Barcelona
cat despre britanici, nu stiu, 
nu-mi dau seama care ar fi argumentul principal, 
intr-un fel ar fi interesant sa se intample sa vedem efectele
pentru mine, partea nasoala la ue e ca faciliteaza 
controlul coproratiilor mari 
pe pietele lor, dar nu stiu cati de acolo vad asa
tu ce faci? :D

bine, prin zona
se pare la locale nu se poate vota prin corespondenta
o poti face doar pentru alegerile parlamentare
merci ca mi-ai raspuns !

pentru Romania cred ca a fost mai degraba pozitiv pana acum
ca a fost membra UE

da

sa vedem
lumea e uituca, asa ca nu cred ca mai e cine stie ce 
aversiune fata de rusia in randul populatiei


11. Toni S.

Buna! Bine, mersi. Tu? Nu stiam ca esti interesata de politica. 
Cu Nicusor Dan, iar la sector inca nu stiu. 
Tu? Poate te referi la UE, ca la euro nu au trecut.

nu, n au trecut la euro
ei folosesc lira
dar in iunie au referendum , pe 23 iunie, si vor hotara daca raman 
sau nu in zona euro



12. Sinziana M.
 

Salut. Nu votez pt ca nu sunt in tara, dar as fi votat Nicusor. 
Iar britanicii pot sa paraseasca zona, nu cred ca ma
intereseaza prea tare. 
Daca era serioasa intrebarea. :) 
Sper ca esti bine ca nu ne.am auzit de mult timp

ambele intrebari erau serioase
merci de raspuns
pe 23 iunie britanicii vor hotara daca raman sau nu in zona euro

Britanicii sa faca ce cred ca e mai bine pt ei. 
Avem lucruri mai impotante in tara,cred, de care sa ne preocupam

 

13. Diana S.

Ha ha
G., Ce faci?
Eu sunt prin delta

delta logic ?  :p

 

14. Octav D.

Woau!!! Deja ma simt ca in emisiune TV.  :)
Intrebari profesioniste adresate unui expert in domeniu. :)
Ma voi consulta cu colegii mei bulgari 
si vom lua cele mai bune decizii. :)
Aaaa...Eu votez cu candidatul pe care o sa pun stampila. :))

Ok. Merci! :))


15.Cosmin M.
 

Multumesc, bine! Nu stiu cu cine sa votez; eu sunt mai apolitic si 
putin pe dinafara cu ce se mai intampla pe scena politca. 
Nu cred ca va fi bine pentru noi si EU dc se produce brexitul!
Cand mai mergem pe munte, asta e cel mai important... ?

:))
merci de raspuns

 
16.Bogdan N.

Bună? Pai e o discuție mai amplă...
Bună! *
Sunt ok:)
Poate așa la caterincă pe mistrețul

:))
merci de raspuns

 

 

17.Dragos F.
 
G......
Abia
Intors de pe coclauri
Plin de noroi pe bocanci si iarba prin par
:))
Cat de serioase erau intrebarile si in ce context?

100% serioase
in contextul alegerilor locale ( 05 iunie 2016) si a referendumului din 
UK (23 iunie 2016)

eu am incercat sa il sustin pe unul dintre prietenii mei... e de o varsta cu 
mine, are un ong, si impreuna cu el am facut o gramada de proiecte in ultimii 
ani... incercam de ceva ani sa deschidem un hub de tineret in XZ, insa nimeni 
nu ne ajuta/ asculta/ baga in seama..
nu a reusit sa stranga semnaturile.. adica a reusit, dar i-au zis ca 
jumatate sunt false.. in conditiile in care si eu am strans, si el, in fine
asa ca acum .. cred ca voi vota pe un al doilea necunoscut, pe care il 
stiu colegii mei.. si acum ca Marian a iesit din cursa, voi merge cu el
cu anglia.. ce sa zic :)
daca as fi in locul lor, probabil ca as considera la fel ca ei

 

18. Alin B.


Salutare! La ce se intampla prin tara, nu prea bine emoticon smile Din 
pacate sunt plecat. Nu mai votez alt partid decat M10. 
Independenti sau M10. Nu comentez... Nu stiu in ce sa-mi mai 
tin economiile ca euro o sa cada, dar nici dolarul nu sta mai 
bine ;)

proiectul euro e pe moarte ?

nu cred, pentru ca Germania depinde de euro

sau doar moneda va avea o perioada de cadere brusca?

cu siguranta
uita-te aici http://www.curs-valutar-bnr.ro/evolutie-curs-valutar
si compara EUR cu USD de cand s-a facut anuntul cu brexit poll
undeva prin toamna
ideea e ca si SUA urmeaza sa-si anunte default-ul :)
mai ales daca iese Trump
asa  ca.. dai cu zarul :)

sua Trump
in Austria sunt sanse sa iasa extrema dreapta
in Austria imagineaza-ti!

bine, de cand cu musamalizarea lui Clinton stiam ca Hillary 
o sa fie presedinte... dar populatia e satula si 
extremele castiga peste tot

Ungaria are un discurs anti europa pe fata..
polonia a luat-o si ea razna

pai si noi ne-o sugem de la Europa
singurul lucru bun e MCV-ul
parerea mea :)
19.Marius V.

Hey G. ce mai faci? eu nu votez, de fapt cred ca nu am drept de vot; 
cred ca trebuie sa ai cetatenie
chiar nu stiu ce o sa voteze ei; 
cred ca londonezii cu eu si restu acasa :)
Nu vorbesc intre ei prea mult despre asta
dar exista sanse sa paraseasca zona zic eu


 20. Mug P.

Saliu! Munci. Intre restanta la 
ABC si admiterea online. 
Inca nu stiu cu cine votez la locale, dar 
imi pare rau ca n-am avut timp sa fac contra-campanie la vreo doi. 
Iar britanicii imi aduc aminte ce ceva ce-am gandit prima 
data cand am vazut niste tineri britanici beti muci in fata 
unor pub-uri, si m-am gandit
 "sa vezi ce prostii vor face astia cand vor fi mari".

 

22 mai 2016

Lasă un comentariu